אמיר חי - נוסחאות וטכניקות לקידום ה YouTube שלך

אמיר חי - TubeFormula נוסחאות לקידום הYouTube, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • קידום סרטוני יוטיוב - העלאת 2 סרטונים עם תמונה ממוזערת מעוצבת והדרכה להמשך הדרך

    פירוט: קידום סרטוני יוטיוב - העלאת 2 סרטונים עם תמונה ממוזערת מעוצבת הדרכה להמשך הדרך כיצד להעלות נכון את הסרטונים שלכם בערוץ יוטיוב. מחיר השירות: 700 ₪ פעולות מצד הלקוח: קבלת פרטי הג'ימייל על מנת לפעול בחשבון גוגל הערות מחירים לא כוללים מע"מ ההדרכה תתבצע דרך Skype ו Teamviewer10 הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • חדש ומדליק! אופציית Click To Call Button מהסרטון ב YouTube! כפתור "הקלק והתקשר" מהסרטון

    אופציה חדשה ביוטיוב שבה ניתן לבצע התקשרות אל בית העסק בזמן שאני צופה בסרטון מהמכשיר הנייד. כפתור זה ידוע כאחד האמצעים השיווקיים החזקים בעולם, מכיוון שאינו מצריך מהלקוח למלא טופס ולהתעכב. % גבוה של עסקאות בעולם תמיד נסגר לאחר מענה אנושי! לקוחות מעדיפים תמיד מענה אנושי על מנת להרגיש בטוחים. רוב הסיכויים שהם ילחצו על הכפתור ויתקשרו לבית העסק. גולשים אוהבים כפתורים על וידאו והכפתור הזה הוא הכפתור הכי מדליק שיש! מחיר השקה: 350 ₪ פעולות מצד הלקוח: א. קבלת פרטי הג'ימייל על מנת לפעול בחשבון גוגל. ב. בעל אתר אינטרנט.
     
  • דף עסקי עם מיתוג עסקי בפייסבוק הכולל טיפים ועצות לשיווק נכון!

    פתיחת דף עסקי בפייסבוק למוצר/מותג או עסק מקומי. יצירת באנר מותגי לתמונת נושא בהתאם להנחיות פייסבוק. העלאת לוגו לפרופיל. יצירת טאבים עם לוגו של העסק. טיפים ועצות כיצד להשתמש נכון בדף כיצד להעלות נכון סטטוסים בדף על מנת ללכוד את תשומת לב הגולש. מחיר 750 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון פייסבוק תמונת לוגו - בגודל של 300X300 פיקסל קבצי jpg png gif תמונת נושא - 851X315 פיקסל - בתמונת נושא תהיה התייעצות לפני כן עם הלקוח מכיוון שתמונה זו אמורה לשקף את מטרת בית העסק! הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • גיבוי אתר וורדפרס חובה! בהדרכה וליווי קצר אסייע לכם להגן על האתר שלכם!

    אתם יושבים על אתר הוורדפרס שלכם ועומלים עליו שעות ובלחיצה אחת מיותרת... הופ! האתר נעלם או התבנית משתבשת ואתם..בפאניקה. אז כדי לחסוך מכם את המצבים האלו גיבוי לאתר וורדפרס הוא חובה! התוסף שיגבה לכם את האתר הוא Backup Creator. הערה: חברת האכסון שלכם לא אחראית כלל על גיבוי האתר! התקנה לא יקרה אבל שווה המון, כי היא תחסוך לכם את המצבים הלא נעימים האלו. בהדרכה וליווי קצר אסייע לכם להגן על האתר שלכם. מחיר 150 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון וורדפרס קניית התוסף במחיר המומלץ בסך 7$ (מי שרוצה יכול גם ב 47$) הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • ערוץ YouTube - עיצוב תמונת נושא ותמונת פרופיל בערוץ!

    שימוש נכון בתמונת הנושא שלכם יביא לחשיפה נכונה בפני הקהל שלכם! הרבה תמונות נושא בערוצי YouTube לא בנויים נכון. הרבה בעלי ערוצי YouTube לא מודעים לעצמה ש YouTube נתנה להם. בשירות זה אני מעצב ומתאים את הבאנר כך שבכל תוצאות החיפוש ביוטיוב או בצפייה בסרטון ניתן יהיה לראות את המותג והמסר השיווקי בצורה ברורה. אם תצפו בסרטון ותעמדו על שם חשבון הערוץ תוכלו להבין את משמעות החשיפה. מחיר 100 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון ג'ימייל של הלקוח הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • ערוץ YouTube - הפעלת קישורים לאתר והוספת לוגו קבוע לכל הסרטונים

    במידה ויש לכם ערוץ כבר פעיל יוטיוב מעניקה לכם את האופציה ליצירת קשרים עם הרשתות החברתיות שלכם, כך שכל גולש שנהנה מערוץ ה YouTube שלכם ירצה לדעת עליכם עוד... ומכאן יש קישורים לאתר שלכם, לפייסבוק טוויטר גוגל אינסטגרם ועוד. רצוי לשים עד 4 קישורים כשגוגל נמצא קבוע. טוב ברור... :) הידעתם? הוספת לוגו קבוע לכל הסרטונים ב YouTube! קוראים לזה בשם "סימן מים למיתוג" באנגלית Watermark Branding. בשירות זה אני מעלה ב YouTube את הלוגו שלכם (רצוי ומומלץ) והוא יופיע בכל סרטון וסרטון. מה שיפה בו זה שאם עומדים עליו נפתח חלון להרשמה, והאופציה הזאת מגדילה את הנרשמים שלכם לערוץ שלכם. הרשמות לערוץ שלכם חשובות מאד, כי כל העלאות חדשות שאתם מבצעים ג'ימייל שולח לנרשמים הודעה וכך הם יכולים לצפות בסרטונים שלכם, כמו רשימת תפוצה. מחיר 100 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון ג'ימייל של הלקוח הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • ערוץ YouTube - קידום SEO ע"י יצירת פלייליסט!

    לפלייליסט יש שני יתרונות 1. אופציה נוספת לקידום אורגני 2. אוסף הסרטונים דוחק את המתחרים שלכם אחורה בזמן צפייה. ומה הכוונה. בזמן צפייה בסרטון מתוך הפלייליסט יוטיב בנתה פלטפורמה בתבנית ברקע שחור שבה מרוכזים בזה אחר זה כל הסרטונים שבחרתם לפלייליסטים. משמעות הדבר שכל הסרטונים של המתחרים שלכם נדחקו למטה וכמעט שלא יראו. אם גולש נכנס דרך הפלייליסט שלכם יוכל ליהנות ממה שתציעו לו. אני אערוך מחקר מילות מפתח והקידום יעשה בשיטות דומות לקידום סרטון רגיל. מחיר 150 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון ג'ימייל של הלקוח הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • קידום סרטוני יוטיוב ממומן!

    קידום סרטוני יוטיוב ממומן ע"י טירגוט מילת חיפוש ומיקומים תקציב: תקציב בהתאם ללקוח רצוי מ 500 ₪ ומעלה. השירות שלי: בחירת סרטון מתאים לקידום, מחקר מילות מפתח, מעקב אחר סרטונים מתחרים העלאת קמפיין, כתיבת תוכן מודעה העמדת הקמפיין ופיקוח על התקציב וה Bid מחיר עבודה: 700 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון ג'ימייל של הלקוח הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • קמפיין ממומן ליצירת לייקים בפייסבוק!

    לאחר פתיחת הדף העסקי ולאחר פעולות אורגניות מסיביות לאסיפת לייקים לדף, העלאת סטטוסים רבים ופעילות דינמית ענפה בדף, ניתן להתחיל בקמפיין ממומן בפייסבוק, אשר יסייע לדף להגיע לקהל גדול יותר. תחילה יש לקבוע מטרה ברורה: כמה לייקים רוצים בדף העסקי! השירות שלי: העלאת קמפיין ממומן עם דגש על תחומי עניין שקשורים לדף העסקי. בחירת באנר פרסומי בהתאם להנחיות פייסבוק וכתיבת מודעה. העמדת הקמפיין קביעת תקציב ומעקב אחר הקמפיין. הערה: קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ידועים כיקרים יותר בגלל עצמתה של הרשת החברתית הזאת ורמת התחרות הגבוהה, אך למרות התקציב היא מספקת את הסחורה. מחיר העבודה: 450 ₪ פעולות מצד הלקוח: פרטי חשבון פייסבוק הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח!
     
  • חדש ומדליק! אופציית Click To Call Link "הקלק על הקישור והתקשר" תוכלו לשים זאת בכל מקום שתרצו!

    חדש ומדליק! אופציית Click To Call Link "הקלק על הקישור והתקשר" תוכלו לשים זאת בכל מקום שתרצו: פייסבוק, יוטיוב, בלוגים ואפילו ב BizMakeBiz במה שירות זה ישרת את העסק שלכם? ידוע תמיד ש % גבוה של העסקאות בעולם נסגר אחרי מענה אנושי. % הגלישה במכשיר הסלולרי הוא פי 2.5 ממחשב רגיל. אז אם תכננתם אירוע או קורס והלקוחות הפוטנציאלים שלכם גולשים ברגע זה מהמכשירים הניידים שלהם, למה לא לנצל זאת? שימו קישור מיוחד שבלחיצה אחת הם יועברו אל בית העסק להמשך סגירת העסקה! רוצים לראות דוגמה? הנה דוגמה שלי [אם הנכם גולשים מהמכשירים הניידים ברגע זה, ניתן ליצור איתי קשר עכשיו! בלחיצה על הקישור תועברו בחיוג ט-ל-פ-ו-נ-י אל בית העסק http://tubeformula.video/il/click-now-and-call/ ] שימו לב לשעות הפעילות: ימים א' - ה' בין השעות 09:00 - 19:00! כמובן אם תלחצו אתם תחייגו אלי :) בניית קוד הטלפוני: --------------------- מחיר השירות: 350 ₪ פעולות מצד הלקוח: א. פרטי אתר וורדפרס - האתר חייב להיות עם גיבוי. אם אין ניתן לרכוש, השרות אינו יקר. ב. במידה ואין וורדפרס ישנה אופציה נוספת המצריכה תקשורת ושיתוף פעולה עם מנהל האתר. הערות מחירים לא כוללים מע"מ הצהרה: מתחייב אני לא לעשות כל שימוש לרעה בפרטי הלקוח! חשבונית מס/קבלה: תתקבל מיד לאחר התשלום (העברה בנקאית/מזומן בלבד)
     
  • תודה שחשבת עלי!

    תודה שהענקת לי חוות דעת ופרגון, שמחתי מאד לעזור לך :)
     
BizMakeBiz פותח ע"י